شیدای شادی سفر

جاذبه های قبرسReviewed by Shaditours102 on Jul 13Rating:

تور قبرس شهر های دیدنی

10 تا از شهر های دیدنی تور قبرس 

فقط در جنوب ترکیه و در گوشه ای از شرق دریای مدیترانه جزیره قبرس است. این جزیره مخلوطی از فرهنگ است که از لحاظ فنی جغرافیایی در آسیا قرار دارد اما دارای روابط واضح با اروپا است. قبرس به خاطر آب و هوای گرم و سواحل منظره شناخته شده است، اما این چیزی نیست که جزیره باید ارائه دهد. شما همچنین می توانید روستاهای تاریخی معروف، ویرانه های باستانی، کوه های باور نکردنی و شهر های پر جنب و جوش را ببینید. دیدن این همه را با ترکیب بسیاری از بهترین مکان ها برای بازدید در قبرس به برنامه سفر تعطیلات بعدی خود را.

10. فاماگوستا ( تور قبرس شهر های دیدنی )

در شرق قبرس، شهر فاماگوستا، جایی که عمیقترین بندر این جزیره واقع شده است. در نتیجه، این در حالی است که بسیاری از کشتی های کروز در هنگام بازدید از قبرس اسکله. فاماگوستا علاوه بر یک بندر پرانرژی، به یک ساختمان سنتی متصل شده است که هنوز هم تا کنون وجود دارد. دوي از نشانه هايي که هنوز در فاماگوستا باقي مي مانند عبارتند از: مسجد لال مصطفي پاشا و صومعه سنت بارنابا. بلافاصله به جنوب شهر ارواح Varosha، که قلب تجارت گردشگری فاماگوستا است و اکنون توسط تهاجم ترکیه به سال 1974 جدا شده است، دروغ است.

9. شبه جزیره آکاماس( تور قبرس شهر های دیدنی )

نکتۀ غربی قبرس منطقه ای است که به عنوان شبه جزیره اکاماس شناخته می شود و یکی از ساکنین ساحلی این جزیره است. اگر شما مشتاق هستید که مسیر ضرب و شتم را بیرون بیاورید، این مکان جایی است که: به معنای واقعی کلمه هیچ جاده آسفالت نشده است! در نتیجه، ایده آل برای پیاده روی یا دوچرخه سواری در کوهستان است. همچنین یک مکان شگفت انگیز برای کشف حیات وحش است، که برخی از آنها شامل لاک پشت های دریایی، خزندگان و پرندگان بومی می باشند. شما همچنین می توانید تاریخ شبه جزیره آکاماس را با بازدید از آژیوس اندرونیکوس، یک مسجد سابق و کلیسای کنونی که در اوایل قرن 16 ساخته شد، کشف کنید.

8. نیکوزیا ( تور قبرس شهر های دیدنی )

نیکوزیا پایتخت قبرس است، اما بر خلاف هر سرمایه دیگر، نیکوزیا است. نیکوزیا بین قبرس شمالی شمالی قبرس و جمهوری فرهنگی یونان قبرس به جنوب تقسیم شده است. بیش از دوازده موزه در نیکوزیا وجود دارد که بیشتر آنها موزۀ قبرس، موزه بیزانس و موزه رصدخانه لدرا است که در آن شما می توانید به طبقه 11 صعود کنید و در واقع خط تقسیم ملی جزیره را ببینید (به نام “The خط سبز”). اگر شما برای برخی از سوغاتی های قبرس در بازار هستید، برای اقلام سنتی بیشتر یا Laiki Geitonia برای فروشگاه های سوغاتی ارزان قیمت که به گردشگران می روید، به خیابان لدرا بروید.

7. Protaras ( تور قبرس شهر های دیدنی )
Protarasflickr / Glen Bowman

برای حداکثر آرامش و سواحل قابل دسترس، سخت است که از تفریحی ساحلی پروتاراس استفاده کنید. ساحل اصلی، Fig Leaf Bay، با خورشید و صندلی های خورشید قرار دارد و شما می توانید انتخاب کنید که آیا شام در آبهای تازه مدیترانه ای از مدیترانه یا یک کوکتل در آفتاب بخورید. Cape Greco در نزدیکی پارک طبیعت محافظت شده با فضای آرام و فضای دوستانه است. همچنین یک پیاده روی پیاده روی نزدیک به 10 مایل وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا در دیدگاه های اقیانوس و شهر، پیاده روی کنید و زندگی شبانه در پروتارس تا ساعت های اولیه صبح، سرگرم کننده باشد.

6. Kyrenia ( تور قبرس شهر های دیدنی )
کیرنیا

بخش شمالی جزیره تحت کنترل ترکیه است، نه جمهوری فرهنگی یونان قبرس. Kyrenia شهر بندری در قبرس ترکیه است که دارای یک پس زمینه خیره کننده از کوه های پنتاداکتیلوس، معماری است که بیش از 1300 سال سن و فرصت بی پایان برای تفریح ​​در فضای باز است. بهترین موزه های کیرنیا شامل موزه هنرهای تزئینی، قلعه بیزانتی Kyrenia قرن هفتم و موزه کشتی ویران است که برخی از آثار تاریخی آن 2300 سال است. Kyrenia همچنین مکان برای نشان دادن لاکپشت ها در زیستگاه طبیعی خود، راه رفتن در یک زمین گلف محلی به نظر دریای مدیترانه و یا پیاده روی در امتداد ساحل است.

5. لارناکا ( تور قبرس شهر های دیدنی )

شواهد تاریخی نشان می دهد که لارناکا احتمالا قدیمی ترین شهر قبرس است و دارای تاریخی است که بیش از 6000 سال به طول می انجامد. بسیاری از بازدیدکنندگان امروز از طریق لارناکا عبور می کنند زیرا این شهر بزرگترین فرودگاه بین المللی در جزیره است. با این حال، شما فقط نمی خواهید از طریق عبور، چرا که لارناکا تا به مقدار زیادی را ارائه دهد. علاقه مندان به تاریخ باید کلیسای قرن نهم سنت لازاروس یا کلیسای Faneromeni چشمگیر را ببینند. برای یک ماجراجویی، به دریاچه نمکی لارناکا بروید تا فلامینگو صورتی را بیابید و یا به دنبال کشف غول باور نکردنی Zenobia، جذابیت اصلی برای غواصان در قبرس باشید.

4. کوههای ترودوس( تور قبرس شهر های دیدنی ) 
Troodos Mountainsflickr / لئونید Mamchenkov

در جنوب غربی این جزیره، کوههای تورودو به عنوان مقصد اصلی تفریحی در فضای باز در قبرس قرار دارند. شما می توانید به آبشارهای عجیب و غریب کالدونیا فالز بروید، از قله پلیر قرون وسطی میلان بروید یا دوچرخه کوهستان را اجاره کنید و مایلهای مسیرهای صعود به کوه ها و اطراف قله ها را کشف کنید. همچنین بسیاری از روستاهای کوچک و کوچک سنتی در کوههای ترودوس وجود دارند و ممکن است مایل به بازدید از نشانه های جذاب مانند کلیسای بیزانس Timios Stavros در Pelendri یا کلیسای ارکستر مایکل در Pedoulas.

3. ایا ناپا( تور قبرس شهر های دیدنی )
آییا نواکویپدی / ویتالی لیسچنکو

اگر زندگی شبانه چیزی است که بعد از آن هستید، پس مقصد آراء آیه ناپا نقطه ای عالی برای دیدار است. میدان حوضچه ای برای آنچه پس از غروب خورشید می گذرد، وجود دارد و میله های بی شماری و باشگاه هایی که در آنجا قرار دارند و تا صبح باز می شوند، وجود دارد. این مکان برای موسیقی زنده، نوشیدنی های عالی و فضای پر جنب و جوش و جوان است. در طول روز، مطمئن شوید که از سواحل شگفت انگیز آیه ناپا مانند ساحل نیس، خلیج گرین و ساحل مکرینسوس دیدن کنید. برای برخی از تاریخ و فرهنگ محلی، زمان برای بازدید از صومعه آیه ناپاپای 16 و همچنین موزه تالاسا، که دارای مجموعه منحصر به فرد از نمایشگاه ها است که اهمیت دریا را به توسعه منطقه تبریک می گوید، زمان می برد.

2. لیماسول ( تور قبرس شهر های دیدنی )

بعد از شهر پایتخت، لیماسول بزرگترین شهر شهری در جزیره قبرس است. این یک بندر بزرگ دریایی است و طی چند دهه گذشته، آن را تبدیل به یک مقصد مهم گردشگری برای کسانی که در جستجوی خورشید و شن و ماسه هستند. شهر قدیمی لیماسول بهترین مکان برای شروع زمان خود در شهر است و شما نمی خواهید از سفر به قلعه لیماسول چشمگیر لذت ببرید. همچنین در شهر قدیمی خیابان Anexartisias Street، محل خرید عمده و میدان ساریپولو است که به عنوان یک مرکز شبانه برای مردم محلی و بازدید کنندگان به طور یکسان عمل می کند. بدون اینکه دریابید که قایقهای لوکس در لیماسول مارینا یا در امتداد مسیر المپیک Akti در ساحل قرار گرفته اند، از تفریح ​​لذت نبرید.

1. پافوس ( تور قبرس شهر های دیدنی )
# 1 بهترین مکان برای بازدید در قبرس

در ناحیه جنوب غربی این جزیره شهر ساحلی پافوس است که معمولا به عنوان محل تولد Aphrodite شناخته می شود. امروز پافوس به دو بخش تقسیم شده است. بخش پایین تر به عنوان کاتو پافوس شناخته می شود، و این جایی است که بسیاری از هتل ها و نشانه های باستان شناسی را می توان یافت. مقصد بالا منطقه تجاری است که در آن شما می توانید مغازه ها و رستوران ها را پیدا کنید. خرابه ها و باستان شناسی جاذبه های اصلی در پافوس هستند و شما نمی خواهید از دست رفته روم های ویران شده به نام خانه دایونیس و خانه تسایس، قلعه پافوس 16th قرن ساخته شده توسط ترکی، مقبره پادشاهان و یا Odeon ، آمفی تئاتر کلاسیک یونانی که در آن نمایشنامه ها و دیگر اجرای زنده هنوز ارائه شده است.

قبرس اروپایی

تور قبرس شمالی نوروز

تور قبرس شمالی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x