شیدای شادی سفر

برنامه سفر توربلاروس تابستان ۹۶Reviewed by Shaditours102 on Jul 22Rating:

توربلاروس تابستان ۹۶

مینسک – خط استالین – نانسی – میر و اسسویژ
6 شب / 7 روز
برنامه تور

 روز اول توربلاروس تابستان ۹۶

ورود به فرودگاه ملی مینسک.
انتقال به هتل
بعد از ساعت 2 بعد از ظهر
زمان آزاد
شام ناهار*
شبانه

روزدوم توربلاروس تابستان ۹۶

گشت و گذار (~ 3 ساعت). مسیر از طریق بزرگراه های اصلی و میدان های شهر عبور می کند. شما در امتداد وسیع ترین خیابان شهر، جایی که عرض بزرگراه 2 برابر ارتفاع ساختمان های اطراف است عبور می کنید. بازدید از کلیسای صومعه های سیمون و هلنا، جایی که حرمهای احترام ترین کلیسا به عنوان یک کپی از پرده مقدس تورین اهدا شده توسط کلیسای جامع تورین (یک پرده ای است که اثر از بدن مسیح مسیح را حفظ می کند) و شنیدن تاریخ کلیسا. از منس باستان، میدان آزادی، Troetskoe Predmestie – موزه طبیعی است که سبک و نمونه هایی از ساختمان سنگی در شهر قرن نوزدهم را با  خیابانی آرام حفظ می کند.

کتابخانه ملی بلاروس شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. یکی از مهمترین پروژه های بلاروس مدرن است. ساختمان 25 طبقه در قالب الماس، نماد مواد و ارزش های معنوی است که در کتابخانه نگهداری می شوند و طی هزاران سال توسط بشریت جمع می شوند. تراژدی شهروندان در سالهای جنگ جهانی دوم؛ مینور مدرن از قرن های هجدهم و هجدهم – است. …
شام ناهار*
شبانه

روزسوم توربلاروس تابستان ۹۶

سفر به خط استالین (حدود 4 ساعت)
مجتمع تاریخی و فرهنگی استالین خط برای افتتاح شصتمین سالگرد پیروزی مجدد شوروی در جنگ میهنی بزرگ تاسیس شد و در تاریخ 30 ژانویه 2005 به خاطر مدافعان مینسک به عموم باز شد. ایده این یادبود منحصر به فرد از بنیاد خیریه جنگجویان بین المللی «حافظه افگن» به دست آمد.
این سازه های منحصر به فرد بخشی از سیستم دفاع بود که در آغاز دهه 1930 در مرز غربی اتحاد جماهیر شوروی ایجاد شد. این سیستم غیر رسمی خط استالین را شبیه به خط مگنوتو معروف و خط مونرنیم نامیده است.

بازدید از موزه دولتی بلاروس جنگ میهنی بزرگ (~ 1 ساعت)
موزه دولتی بلاروس تاریخ جنگ بزرگ میهن پرست اولین موزه جهان بود که داستان جنگ خونین قرن بیست و یکم را منتشر کرد و تنها در بلاروس در طول سال های اشغال نازی ها ایجاد شد.
امروزه یکی از مهمترین و بزرگترین موزه های جنگی در جهان، همراه با موزه های به خوبی ذخیره شده در مسکو، کیف و نیواورلئان است.
شام ناهار*
شبانه

 روز چهارم توربلاروس تابستان ۹۶

Nanosy سفر به نانوسی    (~ 10 ساعت)
– مجتمع فرهنگی و فرهنگی که گردشگران می بینند که چگونه اجداد ما زندگی می کنند. در طول سفر، نمایش اسب، موزه سماورها و سکه ها، موزه ماشینهای رتریکی، موزه زندگی روستایی با یک آبرنگ، برج مشاهیر با مجموعه ای از ماشین آلات مومیایی، یک آسیاب بادی قرن نوزدهم خواهید دید.
پس از سفر، ناهار با نان خانگی و الکل ملی خواهید داشت.

شام*
شبانه

روزپنجم توربلاروس تابستان ۹۶

شهرهای باستانی میر و نزویژ  (~ 11 ساعت)
معبد باشکوه MIR در قرن شانزدهم ساخته شد. نگاه روشن به معماری آن، دیوارهای قدرتمند و برج ها، حیاط رنگارنگ یک تصور ماندگار را به نمایش می گذارد که توسط نمایشگاه موزه در داخل قلعه تکمیل خواهد شد. شما فضای زندگی قلعه را از طریق زیرزمینهایی نگهداری می شود را احساس خواهید کرد و Ballroom را در لوکس از سبک روکو خواهید دید … در کنار قلعه، کلیسای شکوفایی خانواده Svyatopolk-Mirsky وجود دارد. بخش تاریخی شهر MIR – جایی که بلاروسها، لهستانیها، یهودیان، چپ و … برای مدت طولانی با هم زندگی میکردند – فضای شهر سابق را حفظ کردند … مجموعه ای از بازار توسط ارتدوکس تشکیل شده است و کلیساهای کاتولیک، کنیسه ها، یشیوا، خانه های صنعتگران و تجار.

ناهار * و رانندگی به NESVIZH – پایتخت سابق تصدی Radziwill. در بازار این شهر زیبا، شما می توانید سالن شهر، مراکز خرید، خانه های صنایع دستی را ببینید. ما به دیدگاه مجتمع پارک و قصر قرن های XVI-XVIII به طراحی توسط معمار ایتالیایی جیووانی ماریا برناردونی به سفارش نیکولای کریستف پرتوی Radziwill “Sirotka” طراحی شده است. قلعه با شکوه که توسط زمین های بالا و حوضچه های وسیع احاطه شده است، سیستم ساختمان هایی را تشکیل می دهد که در آن دادگاه شکوه و طاقت فرسایی است. عناصر رنسانس، باروک و کلاسیسیسم در اینجا ذکر شده است.

توربلاروس تابستان ۹۶ در طی بازدید ما از موزه پالا، نمایشگاه های چشمگیر و متشکل از تعداد زیادی از آثار، سالن های بزرگ کاخ، محل زندگی و خانه های محلی را مشاهده خواهید کرد. نزدیک – پارک های زیبا در مجاورت کاخ کلیسای فارنی قرن شانزدهم – اولین ساختمان باروک در اروپای شرقی است. این کلیسا یکی از ارزشمندترین کلیساهای بلاروس است که به دلیل نقاشی های فستیوال زرق و برق دار و زیردریایی آن است.

 روزششم توربلاروس تابستان ۹۶

روز آزاد

 

توربلاروس تابستان ۹۶ شامل هزینه
اقامت در هتل: 6 شب در یک هتل.
وعده های غذایی: 6 صبحانه بوفه
خدمات حمل و نقل
کمک به زبان: راهنمای انگلیسی و فارسی
گشت و گذار (همه بلیط های ورودی شامل)

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x