شیدای شادی سفر

جاذبه های تور بلغارستانReviewed by Shaditours102 on Jul 9Rating:

جاذبه های تور بلغارستان

10تا از بهترین جاذبه های تور بلغارستان

مردم بیشتر باید بدانند بلغارستان زیبا است. کشور دارای تاریخ، سنت و فرهنگ غنی است. مناظر شگفت انگیز است، غذای فوق العاده خوشمزه است، و مردم گرم و دوستانه هستند. این فقط چند دلیل برای دیدار از بلغارستان در سال جاری است.

دلیل دیدن جاذبه های تور بلغارستان

دلایل شگفت انگیز برای بازدید از تور بلغارستان در سال 2017
اگر شما برنامه ریزی سفر به شرق اروپا،تور بلغارستان قطعا باید در فهرست شما باشد، و هنگام بازدید از آن اطمینان حاصل کنید که شما در این 10 مکان فوق العاده توقف کنید.

10 اماکن که الهام بخش شما برای بازدید ازجاذبه های تور بلغارستان خواهد شد

هفت ریلا دریاچه تور بلغارستان

برای دیدار از هفت رودخانه ریلا به تور بلغارستان بروید
بازدید از تور بلغارستان برای این دیدگاه از هفت ریل دریاچه
این یکی از زیباترین مکانهایی است که همیشه بازدید می کنید. 7 رودخانه ریلا یکی از 100 سایت گردشگری ملی است. این بیشتر بازدید شده توسط گروه گردشگری دریاچه در بلغارستان است. دریاچه ها در کوه ریلا کوه واقع شده اند بین ارتفاع 2100 تا 2500 متر ارتفاع از سطح دریا قرار دارند. هر دریاچه دارای نامی است که با مشخصه آن مشخص شده است. بالاترین آن عبارت است Salzata (“The Tear”)، عمیق ترین Okoto است (“چشم”)، و بزرگتر Bliznaka (“دوقلو”) است. دریاچه ها یکی از مهمترین مراکز توریستی در این کشور هستند.

مناسب ترین زمان برای بازدید از دریاچه تابستان (ژوئیه و اوت) است. اما به دلیل محبوبیت آنها، من توصیه می کنم آنها را در پایان ماه، ژوئن، اواخر سپتامبر یا اوایل ماه اکتبر بازدید کنید. در تابستان صدها نفر از مردم وجود دارند که اکثر آنها فقط برای گرفتن عکس و تگ کردن آنها در فیس بوک حضور دارند و نه از این زیبایی خالص لذت ببرند.

قله موسیال تور بلغارستان

 

قله Musala اورست بالکان است. این بالاترین قله در کوه ریلا، بلغارستان و کل شبه جزیره بالکان است. اوج در ارتفاع 2925 متر از سطح دریا افزایش می یابد. گرچه این بالاترین قله در کل بالکان است، شما به هیچ تجربه قبلی یا تکنیک های خاصی نیاز ندارید تا بتوانید به قله Musala Peak بروید. این باعث می شود که کاملا یکی از مکان های بازدید در بلغارستان باشد.

کوه ریلا در بخش جنوب غربی بلغارستان واقع شده است و نزدیکترین شهرها ساموکوف و برومس است. به دلیل محبوبیت دوباره دریاچه های 7 ریلا، در تابستان بسیاری از مردم وجود دارد، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که در فصل خارج از فصل یا در طول هفته قرار بگیرید. برای دیدن زیبایی بالاترین قله بالکان در زمستان، و نحوه دریافت اینجا کلیک کنید.

کازانکلیک جاذبه های تور بلغارستان

Kazanlak یک شهر در مرکز بلغارستان است. بزرگترین و بهترین آرامگاه تراسیان در این کشور، که همچنین یک میراث جهانی یونسکو است، در اینجا قرار دارد. در نزدیکی شهر سوتوپولیس و دره پادشاهان تراکیان است. کازانکلک مرکز دره رز است که در خانه موزه رز قرار دارد و میزبان جشنواره رز و جشن است. این جشنواره بین سال های 2-5 ژوئن در جشنواره شرکت کنید. روغن گل رز گیاهان جنس رز، شناخته شده برای اسانس آن است که در عطر و لوازم آرایشی استفاده می شود.

تریاوانا جاذبه های تور بلغارستان

Tryavna یک شهر کوچک در منطقه گابروو است که در بخش مرکزی بلغارستان واقع شده است. معماری رنسانس و میراث فرهنگی این دوره در اینجا به خوبی حفظ شده است و بسیاری از گردشگران را جذب می کند. تریاوانا توسط مراتع سبز و جنگل های مخروطی و جنگلی باستانی احاطه شده است. هوا کوه تمیز است و شهر نیز در زمستان بسیار زیبا است. یک قدم به عقب در تاریخ، کشف معماری شهر، بازدید از موزه ها، و به سادگی از هوای تازه این شهر کوچک کوچک جادویی لذت ببرید.

قلعه اسن جاذبه های تور بلغارستان

قلعه اسن قلعه قرون وسطایی در کوه های رودپا بلغارستان است. این نزدیکی شهر Asenovgrad، در یک رگه سنگین بالا در سمت چپ رود Asenitsa واقع شده است. قلعه 279 متر بالاتر از سطح دریا است. این یکی از 100 سایت گردشگری ملی است و به عنوان یک بنای یادبود ملی اعلام شده است. Fortress برای بازدید کنندگان از طریق کل سال باز است.

Koprivshtitsa
جاذبه های تور بلغارستان

Koprivshtitsa یک شهر تاریخی در استان صوفیه است که در بالای رودخانه Topolitsa در میان کوه های مقدس غور واقع شده است. این شهر به خاطر معماری معتبر بلغاری و برای جشنواره های موسیقی محلی آن شناخته شده است. Koprivshtitsa یکی از مراکز قیام ماه آوریل در سال 1876 بود، و تاریخ طولانی دارد. در شهر، شما می توانید بسیاری از موزه ها و خانه های یادبود مراجعه کنید، و لذت بردن از فضای دوره بازسازی ملی بلغارستان قرن 19th. Koprivshtitsa یکی از مشخصه ترین شهرهای بلغاری است، و آن را یک مقصد توریستی بسیار محبوب است.

بوزلوژا

جاذبه های تور بلغارستان

 

Buzludzha شناخته شده به عنوان بنای یادبود حزب کمونیست بلغاری، قله تاریخی در قلب بلغارستان است و در ارتفاع 1432 متر ارتفاع دارد.

توسط رژیم کمونیست بلغاری ساخته شده بود تا به وقایع سال 1891 بپردازد، هنگامی که گروهی از سوسیالیستها مخفیانه در منطقه برای تشکیل یک جنبش سوسیالیستی سازمان یافته تشکیل دادند. این منجر به تشکیل حزب سوسیال دموکرات بلغارستان، پیشگویی حزب کمونیست بلغاری شد. این بنای تاریخی برای چندین دهه رها شده است. این را می توان با دو جاده جانبی از جاده Passka Shipka از کازانقل در جنوب، و جاده از گابروو در شمال از کوه رسیده است.

بنای یادبود Shipka
قلعهجاذبه های تور بلغارستان

Monument Shipka در اوج Shipka در Stara Planina با ارتفاع 1326 متر ساخته شده است. این بنای بخشی از موزه پارک موزه Shipka است. این قله به معنای قهرمانی و تلاش های خودخواهانه برای آزادی بلغارستان از حکومت عثمانی است. این بنا برای احیای قهرمانی کسانی که در حین دفاع از این سایت در جریان جنگ Shipka، که برای جنگ روسیه و ترکیه و آزادی جنگهای بلغارستان در تابستان سال 1877 بسیار مهم بود، یادآور شد. این بنای تاریخی بخشی از صد گردشگری ملی است سایت های.

سفر تاریخی عشق این بازی از مکان های ترنس را بررسی کنید و قدم به وستروس بروید.

 

جاذبه های تور بلغارستان Nesebar

 

Nesebar یک شهر باستانی در استان بورگاس است. این یکی از بزرگترین استراحتگاه های ساحلی در ساحل دریای سیاه بلغارستان است. این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا است و بیش از 3200 سال است. Nesebar دارای یک تاریخ غنی است و در فهرست یونسکو از میراث جهانی می باشد. شما می توانید از موزه ها و کلیساهای بسیاری بازدید کنید، به ساحل بروید، یا در طول روزهای گرم تابستان، در یک شهر قدیمی شهر بروید.

درست در کنار نسببر، ساحل ساحل، مرکز حزب بلغارستان است. بسیاری از گردشگران از اینجا لذت می برند و مست می شوند. من شخصا، ساحل ساحل را دوست ندارم، و من توصیه نمی کنم به آنجا بروید، اما اگر میخواهید زندگی شبانه را تجربه کنید، برای آن بروید.

برای شگفت انگیز ترین مسافرت اروپایی، دیدن سحر و جادو شهاب سنگ در یونان
سوسپول

سوسپولجاذبه های تور بلغارستان

سوسپول یکی دیگر از شهر های ساحلی باستانی در ساحل دریای سیاه بلغارستان است. یکی از ساحل های ساحلی است. در Sozopol، شما می توانید از سواحل، تاریخ، فرهنگ، ظروف شگفت انگیز و جو لذت ببرید. فعالیت های ورزشی مختلف در سواحل، از جمله گشت و گذار، ماهیگیری، اسکی جت، والیبال ساحلی موجود است. در نزدیکی سویزوپول، شما می توانید از قلعه رعدینوو (6 کیلومتر دور) و رزرو طبیعت رپوتامو بازدید کنید. یکی دیگر از چیزهای جالب برای دیدن در Sozopol “قبر خون آشام” است.

بنابراین، آیا شما آماده بازدید از جاذبه های تور بلغارستانهستید؟
نویسنده بیوگرافی: بیلیانا رویا، مسافر و عاشق کوه است. او از رویاهایش پیروی می کند و می خواهد شما را به همان کار انجام دهد. هدف شما این است که به شما کمک کند تا بیشتر سفر کنید و کمتر نگرانی و الهام بخش خود را از منطقه راحتی خود بیرون کنید و ببینید این دنیای زیبای ما در آن زندگی می کنیم. شما می توانید ماجراهای خود را در وبلاگ سفر، Instagram، Pinterest و فیس بوک دنبال کنید.

تور بلغارستان

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x