شیدای شادی سفر

سفر با ماشین، هواپیما یا قطار؟Reviewed by شایان هشترودی on May 19Rating:

سفر با ماشین، هواپیما یا قطار؟

هنگامی که به سفر می رود، اکثر ما می خواهیم به مقصد خود بدون دردسر و با حداکثر سرعت که ممکن است سفر کنیم.
اغلب موارد ما، نحوه استفاده از حمل و نقل را تعیین می کنیم. اگر ما به دنبال سفر های خارج از کشور هستیم ، سریعترین و بهترین گزینه پرواز با هواپیما است.
شما می توانید قایق را نیز انتخاب کنید اما زمان مسافرت از آنچه که می خواهید طولانی تر می شود و در نتیجه برای شما مناسب نیست .

اگر شما یک یا دو ساعت در حال مسافرت هستید، اکثر مردم رانندگی با ماشین را انتخاب می کنند . این ارزان، آسان و بهترین گزینه برای بسیاری از سفرهای نزدیک است.
اما اگر در حال مسافرت 5 ساعته هستید، چه اتفاقی می افتد؟ یا شاید یک سفر طولانی تر ، اما می خواهید مناظر را در طول مسیر ببیینید؟ در مواردی که مسافرت با ماشین، هواپیما و یا حتی قطار می تواند تصمیم گیری دشوار باشد، برخی موارد وجود دارد. به منظور کمک به بهترین تعطیلات ، ما به شما به برخی از مزایا و معایب سفر با ماشین، هواپیما یا قطار را می گوییم .

مسافرت با ماشین

مزایا

هزینه – به طور معمول مسافرت با ماشین ارزان ترین راه برای سفر است، به ویژه اگر شما یک خودرو با مصرف مناسب داشته باشید .
سفرهایی که در محدوده 5-6 ساعت قرار دارند معمولا هنگامی که خانواده هستید برای شما هزینه کمتری نسبت به هواپیما و قطار دارد.
فضا – زمانی که ماشین خود را برای سفر انتخاب می کنید ، می توانید وسایل بیشتری را همراه خود ببرید که در صورت مسافرت هوایی و یا راه آهن امکان پذیر نمی باشد .


کودکان و نوجوانان – بدون نیاز به نگرانی در مورد بچه های خود می توانید سفر کنید ، زمانی که شما در یک هواپیما یا قطار هستید کودکان شما می توانند موجب آزار و اذیت دیگر مسافران شوند.
شما همچنین می توانید در اوقات فراغت خود سفر کنید؛ بسیاری از والدین در طول شب هنگام کودکتان می خوابند سفر خود را آغاز می کنند تا تجربه سفر را برای همه آسان تر کنند.
حیوانات خانگی – همانند کودکان، هماهنگی سفر با حیوانات خانگی دشوار است.
بچه ها می توانند با هواپیما و قطار در کنار بزرگسالان بنشینند ، در حالی که حیوانات خانگی نمی توانند.
آنها باید در زیر هواپیما در محفظه ای مخصوص باشند و این موضوع می تواند موجب ترس و بیماری آنان شود . مسافرت با ماشین ساده تر است زمانی که یک حیوان خانگی در کنار شما قرار دارد.
انعطاف پذیری – هنگام سفر با ماشین، می توانید برنامه های خود را تغییر دهید.

مضرات
زمان – مسافرت با ماشین اغلب زمان بیشتری را نسبت به سفر از طریق هواپیما یا قطار می کند.
در سفر با ماشین به یک راننده نیاز است در صورتی که در یک هواپیما یا قطار، هر کس می تواند روی صندلی خود بخوابد و یا با دیگران صحبت کند.

سفر با هواپیما یا قطار

مزایا

زمان کارآمد – پرواز به طور معمول سریعترین راه برای مسافرت به هرجایی است ، حتی اگر فاصله ها کوتاه باشند.
کارآمد – در حین پرواز یا مسافرت با قطار، شما می توانید کار کنید، خواندن، خوابیدن و انجام کارهایی دیگری را که در هنگام رانندگی نمی توانید انجام دهید.
حتی در فرودگاه زمانی که منتظر پرواز هستید نیز می تواند برای شما مفید باشد و از فروشگاه های فرودگاه دیدن کنید .
مقرون به صرفه – با توجه به کمترین زمان صرف شده در سفر و هزینه ، شما را با کم ترین زمان ممکن به مقصد خود می رساند در نتیجه شما زمان بیشتری را در تعطیلات خود صرف می کنید .
دیدنی ها با قطار – اگر تصمیم به گرفتن یک قطار داشته باشید، می توانید از بسیاری از جوانب مثبت برای اتومبیل و هواپیما استفاده کنید. مسافرت با قطار می تواند برای شما آرامش بخش باشید و از دیدن مناظر فوق العاده لذت ببرید .

مضرات

هزینه – مسافرت با هواپیما برای بیشتر مکان ها اغلب گران تر از رانندگی است. همچنین بلیط های قطار می تواند هزینه ی بیشتری نسبت به رانندگی داشته باشد.
تاخیر – در مسافرت با هواپیما و قطار امکان تاخیر و لغو شدن وجود دارد.
این می تواند ساعتها و حتی گاهی اوقات روزها به ویژه در مناطقی که آب و هوای نامطلوب دارند سفر شما را به تاخیر بیندازد .
اقلام حمل و نقل محدود – همانطور که قبلا ذکر شد، در هواپیما و قطار شما محدودیت هایی در زمینه بار دارید که به وزن و ابعاد خاصی محدود می شود . شما می توانید چمدان های بیشتری را ببرید اما باید هزینه اضافه بار خود را بپردازید.
ما امیدواریم که این جوانب مثبت و منفی به شما کمک کند بهترین تصمیم را بگیرید که کدام نوع حمل و نقل مناسب شما و خانواده تان است.
اگر به نیازهای خود، زمانبندی و ضرورتهای طولانی مدت توجه داشته باشید، می توانید بهترین راه برای رسیدن به مقصد تعطیلات بعدی خود را انتخاب کنید.

شادی سفر مجری مستقیم تورهای خارجی و داخلی با بهترین کیفیت و قیمت ها می باشد . خاص باشید و خاص سفر کنید .

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x