شیدای شادی سفر

راحت‌ترین کشور برای ویزای شنگن: آیا می‌دانید راحت‌ترین کشور برای ویزای شنگن کدام است؟ این ویزا مزیت‌های زیادی دارد و افرادی که مدام در سفر هستند به آن نیاز دارند تا دردسرهای ورود و خروج از کشور را نداشته باشند. وضعیت صدور ویزای شنگن هنوز بهبود نیافته است.

آخرین مهلت‌های صدور ویزای شنگن در اواخر مرداد تا اوایل شهریور چیست و دریافت ویزای شنگن از کجا راحت‌تر است، در مقاله به شما در این مورد آخرین اخبار را می‌گوییم.

سریع‌ترین کشورها ثبت‌نام ویزای شنگن

کشورهای حوزه شنگن قراردادی را امضا کرده اند و به موجب آن متعهد شده‌اند که کنترل مرزها را بین خودشان لغو کنند. این یعنی با داشتن این ویزا برای هر کدام از کشورهای حوزه شنگن بدون مشکل می‌توانید در سایر کشورها نیز سفر کنید و نیازی هم به ویزای ویژه هر کدام نیست.

راحت ترین کشور برای ویزای شنگن برای ایرانی‌ها ممکن است متغیر باشد و وابسته به متعدد عوامل مانند اهداف سفر، سابقه سفر، میزان درآمد و موارد دیگر باشد. با این حال، برخی از کشورها در دریافت ویزای شنگن برای ایرانی‌ها ممکن است برخوردهای مثبت‌تری داشته باشند. لیست این کشورها به همراه توضیحات در اختیار شما قرار گرفته است.

ترکیه

ترکیه برای ایرانی‌ها یک مقصد پرطرف‌دار برای دریافت ویزای شنگن است. همسایگی آن با ایران و داشتن مرزهای مشترک نیز مزید بر علت شده است. با درخواست ویزای ترکیه می‌توانید به کشورهای شنگن همچون یونان، ایتالیا و فرانسه سفر کرده و از مزایای داشتن چنین ویزایی بهره‌مند باشید.

کشور های شنگن

 

 سرزمین‌های سابق یوگسلاوی

کشورهایی همچون صربستان، مونته‌نگرو، کوسووو و مقدونیه نیز برای اقدام جهت اخذ ویزای شنگن مناسب هستند. می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام کنید؛ زیرا آن‌ها ممکن است بتوانند اخذ این مجوز را برای ایرانی‌ها ممکن است فرایند صدور ویزای شنگن را ساده‌تر کنند.

اوکراین

در ایران محدودیت‌هایی وجود دارد که باعث شده است افراد به فکر اقدام برای اخذ ویزا از طریق سایر کشورها باشند و این سختی را بر خود هموار کنند. اوکراین نیز یکی از کشورهایی است که ایرانی‌ها می‌توانند درخواست ویزای شنگن را از آن کشور انجام دهند.

بلغارستان

بلغارستان نیز از کشورهایی است که ممکن است در صدور ویزای شنگن به ایرانی‌ها توجه داشته باشد. همچنین این کشور شرایط سختی برای اعطای این ویزا در نظر نگرفته است. می‌توانید به عنوان یکی از راحت‌ترین کشور برای ویزای شنگن روی آن حساب کنید.

ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از مکان‌های محبوب ایرانیان است و هم اکنون نیز تعداد زیادی از هم‌وطنان در آن زندگی می‌کنند. برای دریافت ویزای شنگن بدون دردسر می‌توانید ایتالیا را در نظر بگیرید؛ زیرا طبق آمارها ایتالیا سخت‌گیری کمتری برای اعطای شنگن به هم‌وطنان ما داشته است.

برای گرفتن ویزای شنگن ایتالیا کافی است گردش حساب خوبی داشته باشید و تمکن مالی بالایی را نشان دهید. پس از آن به همراه سایر مدارک آن را ارائه کنید و می‌توانید مطمئن باشید که تا درصد بالایی با ویزای شنگن شما موافقت خواهد شد.

اسپانیا

برای گرفتن ویزای شنگن و برخورداری از مزایای آن کشور اسپانیا نیز گزینه خوبی است. به دلیل برخی از شرایطی که ایرانی‌ها دارند و تحریم‌های اقتصادی و سیاسی سخت‌گیری‌های زیادی نسبت به ایرانی‌ها انجام می‌شود.

توجه داشته باشید که همچنان شما باید تمام مستندات موردنیاز را تهیه و تأخیرها و پیچیدگی‌های مربوط به مراحل مختلف صدور ویزا در نظر بگیرید. همچنین، قبل از اقدام به درخواست ویزا، بهتر است با سفارت یا کنسولگری کشور مورد نظر تماس بگیرید تا اطلاعات به‌روز و دقیقی در مورد شرایط و مقررات ویزا دریافت کنید.

 

صدور ویزای شنگن با شرکت شادی تورز

برای گرفتن ویزای شنگن به فرد ماهری نیاز دارید که در مورد نکات آن اطلاع داشته باشد و کار را برای شما سهل‌تر کند. بهتر است خودتان آزمون و خطا نکنید و این کار را به کاردان آن بسپارید. به این ترتیب از هدر رفتن بودجه و وقت خود جلوگیری می‌کنید.

شادی تورز مجموعه‌ای است که در اخذ ویزای شنگن، اخذ ویزای کانادا و اخذ ویزای انگلستان می‌تواند به شما کمک کند. برای دریافت مشاوره بهتر است به طور حضوری یا تلفنی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا با توجه به شرایط و بودجه بهترین پیشنهادها را به شما بدهیم.

سخن پایانی

ویزای شنگن مزیت‌های زیادی دارد و بیشتر افراد مایل هستند با داشتن آن سفرهای راحت‌تری را تجربه کنند. در این مطلب سعی کرده‌ایم راحت‌ترین کشور برای ویزای شنگن را معرفی کنیم. تا بتوانید با اقدام از طریق آن‌ها پروسه کم‌دردسرتری را برای اخذ آن طی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x