شیدای شادی سفر

وب سایت رسمی کانادایی ویزای کاناداReviewed by Shaditours102 on Jul 16Rating:

وب سایت ویزاکانادا

به وب سایت رسمی کانادایی  ویزای کانادا خوش آمدید

مراکز درخواست ویزا (VACs) ارائه دهنده خدمات منحصر به فرد برای دولت کانادا هستند که مجاز به پذیرش درخواست های تحصیلی، ویزای اقامت دائم و اسناد سفر برای اقامت دائم، برای انتقال به کنسولگری کانادا در لس آنجلس هستند. تمام درخواست های تحصیلی باید به مرکز درخواست ویزا در لس آنجلس فرستاده شود و تمام مجوزهای کار باید به مرکز درخواست ویزا در نیویورک ارسال شود. VAC تنها در نیویورک مجاز است که درخواست های تحصیلی را از ساکنین برمودا دریافت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به کنسولگری کانادا در وب سایت نیویورک و یا کنسولگری کانادا در وب سایت لس آنجلس مراجعه کنید. پرسنل VAC بررسی می کنند که فرم های درخواست شده به طور کامل تکمیل شده و امضا شده اند، همراه با اسناد پشتیبانی شده درخواست شده و تأیید می کنند که هزینه درخواست پرداخت شده است. آنها همچنین بازپرداخت گذرنامه را از طریق FedEx ترتیب می دهند و یا با نتیجه گیری مستقیم در VAC برداشت می کنند. VAC مجاز به پذیرش درخواست های دائم اقامت نیست. وب سایت ویزاکانادا برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع لطفا www.cic.gc.ca را ببینید
VAC ها تنها برای ارائه پشتیبانی اداری درخواست ویزا هستند و برای ارسال درخواست شما اختیاری هستند. VAC دارای مجوز تصمیم گیری برای صدور و یا اخذ ویزا یا مجوز نیست. کارکنان VAC بر نتایج درخواست تأثیری نداشته و نباید برای مشاوره درخواست کنند  همه برنامه ها توسط ماموریت های کنسولگری کانادا مطابق با قوانین و مقررات ویزا مهاجرت کانادا مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. تصمیم به صدور و یا رد ویزا تنها توسط مأمورین مهاجرت در کنسولگری کانادا ساخته شده است.

( وب سایت ویزاکانادا )
لطفا توجه داشته باشید که موارد زیر ممنوع است از VAC در هر زمان: الکل، مواد مخدر غیر قانونی و سلاح، از جمله اسلحه گرم، مواد منفجره، چاقو و مواد شیمیایی هر نوع.
مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) باید با یک قانون حفظ حریم خصوصی دقیق مطابقت داشته باشد که به تمام ماموریت های خود و کارمندان خارج از کشور نیز گسترش یابد. این الزامات نیز برای هر فرد یا شرکت کاری انجام می شود که از طرف IRCC یا از طرف آن انجام می شود. تعهدات اطمینان از حفظ حریم خصوصی و محافظت از افشای اطالا عات بسیار جدی گرفته می شود و تنها از حداقل اطلاعات شخصی شما که توسط VAC برای درخواست شما مورد نیاز است توسط Computer Sciences Corporation استفاده می شود. وب سایت ویزاکانادا برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با سیاست حفظ حریم خصوصی VAC مشورت کنید.

اطلاعیه مهم: مرکز درخواست ویزا (VAC) تنها اطلاعات عمومی و خدمات اداری مرتبط با برنامه های ساکن موقت، از جمله اجازه تحصیل و کار و همچنین اسناد مسافرتی برای ساکنان دائمی کانادا را فراهم می کند. VAC مجاز به ارائه هر گونه اطلاعات و یا پاسخ به هر گونه درخواست،( وب سایت ویزاکانادا )در مورد برنامه های ساکن دائمی و خدمات کنسولی کانادا نیست. این شامل ورود اکسپرس برای مهاجران ماهر، پشتیبانی آنلاین برنامه، شهروندی کانادا و هر گونه اطلاعات خاص در مورد فرم درخواست ویزا، اسناد حمایتی و یا هر گونه مشاوره مربوط به روند درخواست ویزا. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه ها، به وب سایت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا مراجعه کنید www.cic.gc.ca.

( وب سایت ویزاکانادا )
مجوز سفر الکترونیک (ETA) از مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) یک مورد ورود جدید برای اقامت دائم خارج از کشور (و غیر از شهروندان ایالات متحده و سایر مسافران معاف از معافیت) است که از طریق هوا به کانادا سفر می کنند. شما می توانید بررسی کنید که آیا شما نیاز به ETA دارید و درخواست را در www.Canada.ca/eTA دریافت می کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x