شیدای شادی سفر

چه برندهایی در وان ترکیه است؟ یکی از جذاب‌ترین شهرهای دنیا برای خرید وان ترکیه است. این شهر باستانی که در دو قاره واقع شده است، نه تنها به خاطر تاریخ غنی و جاذبه‌هایش؛ بلکه به خاطر مراکز خرید مدرن، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، بازارهای باستانی و کل محله‌هایش معروف است و شما می‌توانید همه چیز را در آن بخرید.
تجارت در این شهر بخشی از سنت‌ها و ذهنیت ملی است و انتخاب گسترده‌ای از کالاهای ترکیه‌ای باکیفیت همیشه خریداران زیادی را به خود جذب می‌کند.
برای یک سفر عالی به وان ترکیه حاضرید؟ می توانید جهت اطلاع از قیمت تورها به صفحه تور زمینی وان مراجعه نمائید.

برند های موجود در وان

 

در وان ترکیه چه چیزی بخریم

در شهری مثل وان ترکیه می‌توانید کالاهای متنوعی را خریداری کنید که به نماد آن تبدیل شده‌اند یا یک سنت ملی هستند.
پوشاک و کفش از تولید کنندگان ترکیه و اروپا و همچنین لباس های ترکی به دلیل کیفیت عالی، طرح های مدرن و قیمت های مقرون به صرفه معروف هستند.
چه برندهایی در وان ترکیه است؟ مدل‌های مارک‌های محبوب اروپایی در طیف گسترده‌ای هم از مجموعه‌های جدید و هم از فصول گذشته (باقیمت‌های پایین‌تر) ارائه می‌شوند.
منسوجات یکی از سوغاتی‌های مورد علاقه گردشگران است که از وان می‌آورند. ملحفه، حوله، تشک و روتختی با کیفیت عالی و در طیف وسیعی از مراکز خرید و بازارهای شهر قابل خرید هستند.
همچنین فرش مایه افتخار ترک‌هاست. شاهکارهای دست‌ساز واقعی به روش گره دوتایی بافته می‌شوند؛ بنابراین بسیار متراکم هستند. هنگام خرید باید مراقب اجناس تقلبی‌های چینی باشید.
ظروف سفالی یکی دیگر از محصولاتی است که در همه جای وان به فروش می‌رسد و تقاضای زیادی در بین گردشگران دارد. ترکیه از قرن شانزدهم میلادی به دلیل تولید آن شهرت داشته و این سنت تا به امروز باقی‌مانده است.
زیورآلات با قیمت پایین و تنوع فراوان خود توجه توریست‌ها را جلب کرده و خریداری می‌شوند. شایان ذکر است که قیمت‌های مقرون به صرفه برای طلا با خلوص کم همراه است. طلا در ترکیه حاوی مقدار قابل‌توجهی آلیاژ نقره و مس است.
در بسیاری از نقاط وان می‌توانید عتیقه‌جات بخرید. اقلام جالبی را نیز می‌توان در بازارهای وان پیدا کرد؛ اما باید توجه داشته باشید که صادرات اقلام باارزش تاریخی (با قدمت بیش از 100 سال) ممنوع است.
محصولات چرمی با طرز کار خوب، قیمت مناسب و طرح‌های مد روز متمایز می‌شوند. آنها را می‌توان تقریباً در همه مراکز خرید و بازارها خریداری کرد؛ حتی منطقه‌ای وجود دارد که در این زمینه تخصص دارد.
شیرینی‌های ترکی، الکل و سایر محصولاتی که در این شهر موجود است همیشه گردشگران را به این شهر کشانده است.
جهت اطلاع از قیمت های تور استانبول به صفحه تور استانبول مراجعه کنید.
برند های موجود در وان ترکیه

مراکز خرید در وان ترکیه و برندها

خرید در وان در مراکز خرید بزرگ راحت‌تر است. آنها دارای فروشگاه‌هایی از محبوب‌ترین مارک‌های اروپایی و ترکیه‌ای هستند. همچنین مناطق تفریحی و سرگرمی، رستوران‌ها و فودکورت نیز وجود دارد. به این ترتیب پس از خرید می‌توانید نفسی تازه کرده، لبی تر کنید یا یکی از خوراک‌های خوشمزه ترکیه را امتحان کنید.
چه برندهایی در وان ترکیه است؟ می‌توانید از این مراکز خرید لباس، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، وسایل ورزشی، وسایل دیجیتال مانند گوشی و لپ تاپ و… را خریداری کنید.
یکی از معروف‌ترین برندهایی که در این شهر است برند زارا بوده که لباس‌هایی زیبا و با کیفیت با تنوع فوق‌العاده ارائه می‌کند. در کنار آن برند اچ اند ام است که به زیبایی و کیفیت بالای کارها مشهور شده است. از دیگر برندهای فعال در شهر وان ترکیه به ماوی، برشکا، اویشو، اورتکه و پول اند بر اشاره می‌کنیم.

سفر به وان ترکیه با شادی تورز

در شرکت شادی تورز این امکان فراهم شده است که با رزرو تور وان به این شهر وارد شده و از مکان‌های دیدنی آن بازدید کنید. سفر با تور به کشورهای خارجی ایمن‌تر است. شما می‌توانید تور دبی و تور آنتالیا را نیز در شرکت ما رزرو کنید.
هر دو این شهرها توریستی، جذاب و بزرگ هستند. قیمت تورها و سایر اطلاعات تکمیلی در مورد هر کدام به صورت جداگانه در سایت ما موجود است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً از آن دیدن کنید.
سخن پایانی
چه برندهایی در وان ترکیه است؟ این سؤالی است که در این مقاله سعی کرده‌ایم در مورد آن توضیحات بیشتری ارائه کنیم. در کشور ترکیه برندهای زیادی وجود دارند و تنوع اجناس و قیمتی که دارند یکی از جذابیت‌های آن است. به‌طوری‌که هر ساله گردشگران بیشتر با هدف خرید به شهرهای این کشور پا می‌گذارند.

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x