شیدای شادی سفر

 

اشتباهات ویزای نامزدی امریکا: ویزای نامزدی آمریکا یا ویزای K-1 یک نوع ویزای غیرمهاجرتی است که به نامزدهای خارجی افراد آمریکایی اعطا می‌شود تا بتوانند به آمریکا وارد شوند و با نامزد خود ازدواج کنند.

معیارهای مهم برای دریافت ویزای نامزدی امریکا

برخی از شرایط و معیارهای لازم برای دریافت ویزای نامزدی آمریکا عبارتند از:

رابطه نامزدی: شما باید با یک شهروند آمریکایی رابطه نامزدی جدی داشته باشید و به فکر ازدواج با وی باشید.

اصالت نامزد: نامزد شما باید یک شهروند آمریکایی اصیل باشد.

ملاقات حضوری: شما باید در طول دو سال قبل از درخواست ویزا، با نامزد خود حضوری ملاقات داشته باشید، زیرا این امکان وجود دارد که مواردی مانند محدودیت های فرهنگی یا دینی منع ازدواج شما باشد.

عدم ممنوعیت: شما باید از نظر قانونی، هیچ ممنوعیتی برای ورود به آمریکا نداشته باشید.

مدارک مورد نیاز: برای درخواست ویزای نامزدی آمریکا، باید مدارکی مانند اثبات رابطه نامزدی، گذرنامه، عکس‌های رسمی، گواهی ازدواج قبلی (در صورت وجود) و غیره ارائه دهید. توصیه می‌شود قبل از اقدام به درخواست ویزای نامزدی آمریکا، با دقت شرایط و معیارهای مورد نیاز را بررسی کنید و از صحت و کامل بودن مدارک اطمینان حاصل کنید. همچنین، می‌توانید با مشاوران حقوقی یا متخصصان مهاجرتی مجموعه شادی تور مشورت کنید تا در فرآیند درخواست به درستی عمل نمایید.

همچنین بخوانید | ویزای شینگن

اشتباهات ویزای نامزدی امریکا

اشتباهات ویزای نامزدی امریکا   

در فرآیند درخواست ویزای نامزدی آمریکا ممکن است برخی اشتباهات رخ دهد که می‌تواند منجر به رد درخواست شود. برخی از اشتباهات رایج در این فرآیند عبارتند از:

1.ارائه اطلاعات نادرست: ارائه اطلاعات نادرست یا ناقص در مورد خود و نامزد تان در رابطه با وضعیت شخصی، تاریخچه ازدواج یا سوابق مهاجرتی، می‌تواند منجر به رد درخواست یا ابطال ویزای صادر شده شود. بنابراین، حتماً اطلاعات را به دقت و صحیح وارد کنید.

2 .عدم ارائه مدارک مورد نیاز: درخواست ویزای نامزدی آمریکا نیازمند ارائه مدارک مختلفی است که شامل اسناد هویتی، گذرنامه، عکس‌های رسمی، اثبات رابطه و غیره می‌شود. عدم ارائه مدارک مورد نیاز می‌تواند منجر به رد درخواست شود.

3.عدم پرداخت هزینه‌های مربوطه: درخواست ویزای نامزدی آمریکا هزینه‌های خاصی را شامل می‌شود که باید پرداخت شوند. عدم پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌تواند منجر به رد درخواست گردد.

4.عدم ارائه مدارک ترجمه شده: اگر مدارکی که ارائه می‌کنید به زبانی غیر از انگلیسی است، باید آنها را ترجمه کنید و ترجمه‌های صحیح را ارائه دهید.

  1. عدم ازدواج: اگر شما و نامزد تان قبل از ورود به آمریکا ازدواج کنید، ویزای نامزدی شما باطل می‌شود. بعد از ورود به آمریکا، شما باید در مدت 90 روز ازدواج کنید تا بتوانید درخواست تغییر وضعیت به ویزای مجوز اقامت دائم را ارائه دهید
  2. تغییر وضعیت: اگر قصد تغییر وضعیت ویزای نامزدی خود را به ویزاهای دیگری مانند ویزای دانشجویی یا ویزای کاری را داشته باشید، ویزای نامزدی شما باطل می‌شود.

7.مشکلات امنیتی: اگر شما یا نامزدی در گذشته مشکلات امنیتی مانند جرم و جنایت، تروریسم یا فعالیت های غیرقانونی داشته باشید، ویزای نامزدی شما ممکن است باطل شود.

همچنین بخوانید | ویزای کانادا

زمان لازم و شرایط برای دریافت ویزای نامزدی آمریکا

زمان لازم برای دریافت ویزای نامزدی آمریکا ممکن است بسته به شرایط و مسائل مختلف، متفاوت باشد. در حالت کلی، مراحل دریافت ویزای نامزدی آمریکا عبارتند از:

ارسال درخواست: ابتدا باید درخواست ویزای نامزدی را به سفارت یا کنسولگری آمریکا در کشور خود ارسال کنید. این مرحله ممکن است زمانی بین چند هفته تا چند ماه طول بکشد.

بررسی مدارک: پس از دریافت درخواست، مقامات آمریکایی مدارک و اطلاعات ارائه شده را بررسی می‌کنند. این مرحله تقریبا بین چند هفته تا چند ماه طول  می کشد.

مصاحبه: در صورت تایید مدارک و اطلاعات، شما و نامزد تان باید در مصاحبه حضوری با مقامات آمریکایی شرکت کنید. معمولا  زمان تعیین شده برای مصاحبه از چند هفته تا چند ماه متغیر است.

تصمیم نهایی: پس از مصاحبه، مقامات ایالات متحده آمریکا تصمیم نهایی در مورد صدور ویزا نامزدی شما را می‌گیرند.

همچنین بخوانید | ویزای انگلیس

سخن پایانی

بنابراین ، کل زمان لازم برای دریافت ویزای نامزدی ممکن است از چند ماه تا چند سال ادامه پیدا کند. برای اخمین زمان دقیق تر، بهتر است با سفارت یا کنسولگری آمریکا  یا مشاوران و وکلای مجرب مجموعه شادی تور تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روز را دریافت کنید. کارشناسان حرفه ای شادی تور آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم هستند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x