شیدای شادی سفر

تحصیل در رشته هنر در آمریکا یکی از موارد محبوب بین دانشجویان داخلی و بین المللی است. این کشور به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و هنری برجسته جهان شناخته می‌شود و دارای بسیاری از دانشگاه‌ها و مدارس هنر معتبر است. تحصیل در رشته هنر در آمریکا فرصتی را برای دانشجویان فراهم می کند تا تجربه های خلاقانه کسب کنند و دانش خود را گسترش دهند.

از جمله شرایط تحصیل در آمریکا می توان به داشتن مدرک زبان، پذیرفته شدن در آزمون ورودی و مصاحبه ها  داشتن نمونه کار و ارائه رزومه اشاره کرد.

تحصیل رشنه هنر در آمریکا

شرایط تحصیل رشته هنر در آمریکا

شرایط تحصیل رشته هنر در آمریکا بسته به سطح تحصیل و مقررات دانشگاه متفاوت است. به طور معمول، دوره های هنر در مقطع کارشناسی در آمریکا 4 سال طول می کشد، در حالی که دوره های کارشناسی ارشد 2 سال طول می کشد. برخی از دانشگاه های آمریکا دانشجویان را ملزم به شرکت در آزمون ورودی و ارسال آثار هنری خود برای پذیرش می کنند.

رشته هنر در آمریکا زیر شاخه های مختلفی را در بر می گیرد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. در حالی که به طور کلی هنر یک رشته تحصیلی شناور در نظر گرفته می شود، ممکن است دانشجویان برای تحصیل در ایالات متحده نیاز به ارائه مدرک زبان داشته باشند. برخی از دانشگاه ها ممکن است از این شرط چشم پوشی کنند، اما دریافت مدرک زبان برای بهبود شانس تایید ویزا توصیه می شود.

فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا برای رشته هنر بسته به برنامه خاص، سطح تحصیل و شرایط دانشگاه متفاوت است. به منظور قبولی در دانشگاه های برتر هنر آمریکا، متقاضیان معمولاً باید دارای پیشینه علمی قوی و همچنین مجموعه ای از کارهای هنری خود باشند.

علاوه بر این، برخی از دانشگاه ها ممکن است دانشجویان بین المللی را ملزم به شرکت در آزمون های ورودی کنند. با این حال، شرایط ضروری خاصی وجود دارد که برای اخذ پذیرش در دانشگاه های هنر آمریکا باید رعایت شود. ارائه مدرک زبان متناسب با سطح تحصیلی مورد نظر، ارائه رزومه تحصیلی، شرکت در آزمون ورودی دانشگاه، ارائه نمونه کارهای هنری تکمیل شده به ویژه برای دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های معتبر و ارائه مدرکی مبنی بر پرداخت شهریه.

همچنین بخوانید | شرایط اخذ ویزای شنگن

گرایش های تحصیلی رشته هنر در آمریکا

گرایش های تحصیلی رشته هنر در آمریکا بسیار متنوع است. با توجه به بازار کار قوی آمریکا و فرصت های شغلی فراوان در زمینه های مختلف، توسعه صنعت هنر می تواند منجر به مشاغل امیدوارکننده برای افراد شود. با این حال، اهداف و علایق شخصی نقش بسزایی در تعیین مسیر شغلی مورد نظر دارند.

در آمریکا، حضور شرکت‌های بزرگ تولید فیلم، خانه‌های طراحی مد و شرکت‌های تبلیغاتی برجسته بر روند هنرهای نمایشی و تجسمی برای همسویی با بازار کار تأثیر می‌گذارد. پس تحصیل در این رشته های هنری در آمریکا اقدامی هوشمندانه می باشد.

به طور کلی، گرایش‌های برتر در صنعت هنر آمریکا شامل فیلم‌سازی، هنرهای تجسمی، عکاسی، انیمیشن، نقاشی، طراحی تبلیغات، طراحی بازی ‌های رایانه ‌ای، مجسمه ‌سازی، طراحی گرافیک، طراحی وب، طراحی جواهرات، خوانندگی و نویسندگی است.

رشنه هنر در آمریکا

شرایط بورسیه در تحصیل رشته هنر در آمریکا

ارائه بورسیه تحصیل رشته هنر در آمریکا، موجب می شود دانشجویان علاقه مند به این رشته با شرایط راحت تری تحصیل خود را ادامه دهند. در واقع یکی از نگرانی های اصلی دانشجویان بین المللی که در آمریکا تحصیل می کنند، تامین هزینه های تحصیل و زندگی آنها به دلیل هزینه های زیاد است.

دانشگاه های آمریکا تعداد زیادی بورسیه ارائه می کنند، اما شرایط بسته به مدرک مورد نظر متفاوت است. برای مثال، مدرک لیسانس ممکن است به معدل بالا و مدرک زبان نیاز داشته باشد، در حالی که مدرک دکترا ممکن است به مقالات ISI، فعالیت های تحقیقاتی و مدرک زبان بالاتر نیاز داشته باشد. به طور کلی دانشجویان برای دریافت بورسیه تحصیلی آمریکا به سوابق تحصیلی قوی، مهارت زبان، نمونه کار یا تحقیق، انگیزه نامه و توصیه نامه اساتید نیاز دارند.

 

سخن پایانی

دانشگاه های آمریکا با ارائه امکانات آموزشی و رفاهی درجه یک به عنوان معتبرترین دانشگاه های جهان رتبه بندی می شوند. فارغ التحصیلی از این دانشگاه ها رزومه و چشم انداز شغلی فرد را افزایش می دهد.

اقتصاد قوی آمریکا و نرخ بالای اشتغال به دانشجویان بین المللی فرصت های شغلی فراوانی را هم در طول تحصیل و هم بعد از آن ارائه می دهد. در نهایت، تحصیل در آمریکا می تواند منجر به امکان اخذ اقامت دائم از طریق مهاجرت تحصیلی، ارائه کیفیت زندگی بالا و امکانات رفاهی ایده آل شود.

اگر شما قصد تحصیل در رشته های هنری آمریکا را دارید، سایت شادی تور از جمله سایت هایی است که می تواند شما را راهنمایی کند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x