شیدای شادی سفر

زمانی که به مهاجرت به کانادا فکر می‌کنید، همیشه لازم است تا حد امکان اطلاعات زیادی در مورد کشوری که در آن زندگی و کار خواهید کرد کسب کنید؛ بنابراین بسیار مهم است که همه جنبه‌های زندگی را در یک کشور جدید ارزیابی کرده و درک کنید که علی‌رغم بسیاری از جنبه‌های مثبت، این امکان وجود دارد که مجبور شوید با تفاوت‌های ظریف و نه چندان دلپذیر کنار بیایید.

درباره مهاجرت به کانادا

درباره مهاجرت به کانادا

این کشور در یک مطالعه جدید که سطح رضایت مهاجران را در وطن پذیرفته شده خود بررسی می‌کند، رتبه نهم را از بین 64 کشور کسب کرده است. این نظرسنجی نشان داد که کانادا به عنوان مکانی مطلوب برای کار و دریافت مراقبت های بهداشتی بسیار رتبه بندی شده است و بسیاری از افراد مورد بررسی به رفتار دوستانه مردم محلی اشاره کردند.

کانادا به عنوان یک مکان امیدوارکننده و راحت برای کار در نظر گرفته می‌شود. در یک نظرسنجی 84 درصد از ساکنان کانادا ارزیابی مثبتی از اقتصاد آن دارند و 57 درصد از شرایط کاری راحت و ایمن راضی هستند. بااین‌حال، کانادا از نظر رضایت از امور مالی شخصی در رتبه پایین 43 قرار دارد و بیش از یک چهارم پاسخ‌دهندگان گفتند که درآمد فعلی آنها برای زندگی روزانه کافی نیست.

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا

اجازه دهید به مزایا اصلی این کشور زیبا نگاه کنیم.

اقتصاد توسعه‌یافته و وضعیت سیاسی باثبات

کانادا یکی از توسعه‌یافته‌ترین کشورهای جهان از نظر اقتصادی است که بیشترین تأثیر مثبت را بر سطح زندگی شهروندان و بازدیدکنندگان دارد. صنعت در اینجا به طور مؤثر توسعه‌یافته است، پیوندهای حمل‌ونقل در داخل کشور ایجاد شده است و ذخایر بی‌سابقه‌ای از مواد معدنی وجود دارد.

همراه باسیاست‌های شایسته برای توسعه و بهبود این حوزه‌ها و بسیاری دیگر، سطح بالایی از رفاه اقتصادی کشور حاصل می‌شود. صنایع درحال‌توسعه موفقیت‌آمیز و یک قلمرو بزرگ مستلزم جذب متخصصان خارج از کشور است.

سیاست مهاجرت‌پذیر

کانادا از جمله کشورهایی است که در درجه اول برای مهاجرت احتمالی در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید به طرق مختلف و کاملاً قانونی مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، اخذ ویزای همراه و… به کانادا بیاید.

منابع رسمی در مورد مسائل مهاجرت به طور مداوم با برنامه‌های آزمایشی جدید از استان‌ها و حتی شهرستان‌ها به‌روز می‌شوند که از کمبود متخصصان خاص خبر می‌دهند. این سایت‌ها راهنمای واقعی مهاجرت به کانادا هستند و حاوی مقالات و منابع آموزنده زیادی هستند.

مراقبت‌های بهداشتی

سیستم مراقبت‌های بهداشتی کانادا به عنوان یکی از مؤثرترین سیستم‌ها شناخته شده است. در بیشتر موارد، شما می‌توانید مراقبت‌های پزشکی با کیفیت بالا را در اینجا کاملاً رایگان دریافت کنید. حتی بیماری‌های جدی که نیاز به درمان طولانی مدت و پرهزینه دارند نیز تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند. بیمارستان‌ها به آخرین فناوری مجهز هستند و پزشکان قبل از شروع تمرین تحت آموزش‌های گسترده و دقیق قرار می‌گیرند.

مراحل مهرجرت به کانادا

آب‌وهوا سالم و طبیعت شگفت‌انگیز

کانادا در قلمرو وسیعی واقع شده است؛ براین‌اساس، طیف گسترده‌ای از مناظر در اینجا وجود دارند. جنگل‌های مخروطی و برگ‌ریز و مناطق وسیعی که توسط تندرا اشغال شده‌اند واقعاً حیرت‌انگیز هستند.

در کانادا تعداد بی‌سابقه‌ای از رودخانه‌ها و دریاچه‌ها وجود دارد و آنچه که مایه تعجب است، توجه زیاد به محیط‌زیست است. پارک‌های ملی (بیش از 36) و ذخایر دریایی در همه‌جا قرار دارند. این مناطق بادقت حفظ شده‌اند و برای پیاده‌روی و سفر در دسترس همه هستند.

حفظ تعادل بین کار و زندگی

افراد شاغل در کانادا نسبت به میانگین جهانی زمان کمتری را در محل کار می‌گذرانند. آن‌ها 41.6 ساعت در هفته کار می کنند؛ بنابراین اکثر ساکنان این کشور فرصتی برای حفظ تعادل بین کار و زندگی شخصی بسیار ارزش دارند.

فضای چندملیتی و چندفرهنگی

کانادا کشور مهاجران است. در اینجا می‌توانید با نمایندگان فرهنگ‌های مختلف و با سنت‌های آنها آشنا شوید. این فرصت افق دید شما را بسیار گسترده می‌کند.

مهاجرت به کانادا با شادی تورز

شادی تورز یک شرکت مهاجرتی با سال‌ها سابقه در امور اخذ ویزای کانادا، اخذ ویزای انگلستان است. مشاورین ما در مورد مهاجرت به کانادا، شرایط، مدارک و هزینه‌ها به شما توضیح می‌دهند. برای کسب اطلاعات در مورد امور مهاجرتی به سایت ما سر بزنید.

سخن پایانی

قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای مهاجرت به کانادا، به شما توصیه می‌کنیم تمام نکات ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید. نباید انتظار داشته باشید که زندگی در یک کشور جدید شامل شگفتی‌های منحصراً خوشایند باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x