شیدای شادی سفر

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان کدام است؟ مکان‌های زیادی در این کشور وجود دارد که می‌توانید خانه‌ای مقرون به صرفه بخرید؛ اما جایی نیست که مشاغل زیادی وجود دارد. در شهرهای بزرگ که مشاغل زیادی وجود دارد، مسکن روزبه‌روز گران می‌شود. در این مقاله چند شهر کانادا را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با توجه به شرایط و انتظاراتی که دارید بهترین آن ها را برای زندگی انتخاب کنید.

بهترین شهر های کانادا برای اقامت ایرانیان

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

ما چند شهر بزرگ کانادا را بر اساس میزان فرصت‌های شغلی و خانه‌های مقرون‌به‌صرفه رتبه‌بندی کردیم. به نظر می‌رسد برخی شهرهای کانادا مکان خوبی برای یافتن شغل و مسکن باقیمت‌های خوب هستند.

هالیفاکس، نوا اسکوشیا

تعداد کمی از مردم وقتی به فکر جابه‌جایی هستند، به بندر دریایی فکر می‌کنند؛ اما سرمایه نوا اسکوشیا به طور پیوسته در حال افزایش است و موقعیت‌های شغلی زیادی در آن جا وجود دارد. هالیفاکس سومین بازار مسکن مقرون به صرفه در این کشور را دارد.

اتاوا، انتاریو

مشاغل دولتی و با فناوری پیشرفته بازار کار را هدایت می‌کنند. در طول سال گذشته، اتاوا به میزان چشمگیر 2.9 درصد مشاغل اضافه کرده است. خانه‌ها در این فهرست ارزان‌ترین قیمت را دارند؛ اما این شهر بالاترین درآمد متوسط ​​را در کشور دارد؛ بنابراین مردم محلی می‌توانند هزینه‌های آن را بپردازند.

جهت کسب اطلاعات در خصوص ویزای انگلستان می توانید به صفحه اخذ ویزای انگلستان مراجعه نمائید.

سنت جان، نیوبرانزویک

در ادامه لیست بهترین شهر کانادا برای ایرانیان به نیوبرانزویک اشاره می‌کنیم که قدیمی‌ترین شهر کانادا است؛ اما مقرون‌به‌صرفه‌ترین شهر کانادا برای خرید خانه محسوب می‌شود. بازار کار کوچک آن (در مجموع 67000 شغل) یافتن شغل را سخت‌تر می‌کند.

رجینا، ساسکاچوان

این شهر در حال بهبود نسبتاً خوبی از کاهش قیمت نفت است و در سال گذشته با نرخ 1.8 درصد رشد کرد. در مقایسه با درآمد، این شهر سومین شهر مقرون‌به‌صرفه در کانادا است. اتاوا یک کلان‌شهر دوستدار محیط‌زیست است

این شهر خانه تقریباً 1 میلیون نفر است. این شهر تمیز است و تعداد زیادی پارک دارد. با وجود مقیاس بزرگ، اتاوا به گونه ای طراحی شده است که احساس می کنید در یک شهر کوچک هستید که برای زندگی خانوادگی طراحی شده است. خورشید در اینجا بیش از 150 روز در سال می تابد؛ اما هوا حتی در تابستان نیز خنک است. ناگفته نماند که در زمستان، یخبندان شروع می‌شود و دمای هوا می‌تواند تا -30 درجه سانتیگراد نیز کاهش یابد.

یکی از بهترین شهر کانادا برای ایرانیان ساسکاچوان است؛ زیرا پزشکان، معلمان و راهنمایان گردشگری در آن مورد تقاضا هستند. این کلان‌شهر متخصصان فناوری اطلاعات زیادی را جذب می‌کند. در اینجا می‌توانید تحصیلات خوبی را در یک مؤسسه آموزش عالی معتبر دریافت کنید. دانشگاه کارلتون متخصصان مهندسی را با مؤثرترین برنامه‌ها در آمریکای شمالی آموزش می‌دهد.

سیستم حمل‌ونقل عمومی نیز در آن توسعه‌یافته است و مسیرهای دوچرخه زیادی وجود دارد. اسکی، کایاک سواری و یوگا در میان مردم محلی محبوب هستند. شهروندان همیشه یک زندگی فرهنگی غنی دارند.

جهت کسب اطلاعات در خصوص ویزای کانادا می توانید به صفحه اخذ ویزای کانادا مراجعه نمائید.

Gatineau  یک شهر اروپایی

Gatineau در استان کبک واقع شده است که طبیعتی زیبا دارد. در اینجا دریاچه‌ها و آبشارهای زیادی وجود دارد؛ بنابراین ساکنان شهر تمایل دارند تعطیلات آخر هفته را نزدیک‌تر به طبیعت بروند. بسیاری فرانسوی صحبت می‌کنند و تعداد ساکنان کل آن از 300 هزار نفر تجاوز نمی کند.

اکثر مهاجران از آفریقا و چین به گاتینو نقل مکان می‌کنند. زندگی در اینجا ارزان‌تر است و این نه تنها در مورد مسکن، بلکه در مورد مهدکودک‌ها نیز صدق می‌کند. یک مزیت بسیار مهم برای ایرانی‌ها این است که امکان کار از راه دور و دریافت درآمد از خارج وجود ندارد که مشمول مالیات و سایر هزینه‌ها نخواهد بود.

شهر واترلو در کانادا

به دلیل بیکاری کم و مسکن مقرون‌به‌صرفه، بسیاری از مردم به دنبال اقامت دائم واترلو هستند. سهم کل مهاجران 25 درصد از کل جمعیت است. اکثرا مهاجرین از ایران برای تحصیل به این شهر می آیند. شرایط آب و هوایی واترلو تا حد امکان برای همه راحت است. زمستان ها کاملاً گرم است (تا -10 درجه سانتیگراد) و ماه های تابستان چندان گرم نیستند.

جهت کسب اطلاعات در خصوص ویزای شگن می توانید به صفحه ویزای شینگن مراجعه نمائید.

بازدید از شهرهای کانادا با شادی تورز

اگر می‌خواهید به کانادا بروید و از شهرهای آن بازدید کنید لیست بهترین شهر کانادا برای ایرانیان را مطالعه کنید. همچنین می‌توانید با شرکت ما پروسه اخذ ویزای کانادا را انجام دهید. دیگر خدمات مانند تور آنتالیا و تور دبی در دسترس شما است. اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه رزرو تورها در سایت ما موجود است. پیشنهاد می‌کنیم از سایت دیدن کرده و مقالات مختلف آن را مطالعه کنید.

سخن پایانی

کانادا کشوری مهاجرپذیر است. ایرانی‌های زیادی در آن زندگی می‌کنند. در این مطلب شهرهای کانادا برای آشنایی شما با آن‌ها معرفی شده‌اند تا بتوانید بهترین شهر کانادا برای ایرانیان را جهت بازدید یا زندگی انتخاب کنید.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x