شیدای شادی سفر

چگونه وقت سفارت انگلیس بگیریم؟ کسانی که برای اولین بار است به این منظور اقدام می‌کنند یا کمک شخص ماهری را در کنار خود ندارند ممکن است در این مسیر سردرگم شوند.

انگلیس به سادگی ویزا نمی‌دهد. به همین دلیل بهتر است این مطلب را حتماً مطالعه کنید تا اطلاعات تکمیلی را به دست بیاورید و درصد خطا را در این پروسه کاهش دهید.

وقت دهی سفارت انگلیس

سفارت انگلیس

چگونه وقت سفارت انگلیس بگیریم؟ سفارت بریتانیا درخواست‌های ویزا را پردازش یا صادر نمی‌کند. کلیه درخواست‌های ویزای انگلستان توسط اداره مهاجرت انگلستان ارزیابی می‌شود. می‌توانید از طریق وب سایت رسمی اداره مهاجرت بریتانیا اطلاعاتی در مورد اینکه آیا به ویزا نیاز دارید یا خیر و نحوه درخواست آن را بیابید.

تمامی درخواست‌های ویزای انگلستان توسط واحد ویزای منطقه‌ای در سرکنسولگری بریتانیا در استانبول ترکیه بررسی می‌شود. ارسال مدارک و بیومتریک در مراکز ویزا در آلماتی، آستانه و آتیراو انجام می‌شود.

جهت اطلاع از شرایط ویزا شینگن می توانید به صفحه اخذ ویزای شنگن مراجعه نمائید.

مراحل لازم برای گرفتن وقت از سفارت انگلیس

انگلیس کشوری مدرن و پیشرفته است که به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی، امکانات رفاهی و سایر ویژگی‌ها یکی از کشورهای محبوب اروپایی محسوب می‌شود. افراد زیادی هستند که به دلایل متعدد می‌خواهند به خاک این کشور پا بگذارند و می‌پرسند چگونه وقت سفارت انگلیس بگیریم؟

برای ایرانی‌ها داشتن ویزا جهت ورود به انگلیس الزامی است. از آن رو به شما مراحل گرفتن وقت از سفارت این کشور و به دنبال آن اخذ ویزا را توضیح می‌دهیم.

برای این کار ابتدا باید درخواست ویزای خود را ارسال کنید. ارسال درخواست می‌تواند به صورت مراجعه حضوری و پر کردن فرم یا از طریق سایت باشد. راه دیگری که دارید این است که به ترکیه یا امارات بروید و از آن جا نسبت به ارسال درخواست اقدام کنید.

پس از ارسال درخواست، بسته اسناد و مدارک خود را کامل کنید؛ زیرا لازم است آن را بدون هیچ نقصی تحویل دهید. وقت سفارت در اصل زمانی است که به شما می‌دهند تا برای انگشت‌نگاری مراجعه کنید. درخواست‌های ویزای انگلیس با توجه به شرایط، مدارک و برخی موارد دیگر بررسی می‌شوند.

مدارکی که ارسال می‌کنید نباید ناقص یا جعلی باشند. توجه به این نکات بسیار مهم است؛ زیرا کشور انگلیس به سادگی ویزای خود را اعطا نمی‌کند.

جهت اطلاع از شرایط ویزای کانادا می توانید به صفحه اخذ ویزای کانادا مراجعه نمائید.

چگونه وقت سفارت انگلیس بگیریم؟

مدارک لازم برای گرفتن وقت از سفارت انگلیس

برای اینکه بتوانید از سفارت انگلیس وقت بگیرید باید مدارک زیر را فراهم کنید. همچنین دقت کنید که لازم نیست به هیچ‌کدام از این مدارک منگنه، گیره یا سوزن وصل نکنید.

مدت زمان پردازش ویزای انگلستان

چگونه وقت سفارت انگلیس بگیریم؟ اگر قصد اخذ ویزای انگلستان را دارید، بهتر است بدانید که زمان استاندارد پردازش از تاریخ ارسال مدارک به مرکز درخواست ویزای انگلستان در آلماتی یا آستانه 15 روز کاری برای 90 درصد درخواست‌های ویزای بازدید انگلستان است، 95 درصد درخواست‌های اقامت دائم ظرف 12 هفته بررسی می‌شود و 100 درصد درخواست‌ها ظرف 24 هفته پردازش می‌شوند.

کارکنان اداره مهاجرت و سفارت بریتانیا در مورد نحوه تکمیل درخواست ویزا یا نوع ویزا که باید درخواست دهید، مشاوره یا راهنمایی ارائه نمی‌دهند.

اخذ ویزای انگلستان با شرکت شادی تورز

اگر به اطلاعات دقیق در مورد نحوه درخواست و اخذ ویزا کانادا یا اخذ ویزای شنگن دارید، یا می‌خواهید سایر اطلاعات در این مورد را به دست بیاورید، لطفاً از وب سایت شادی تورز دیدن کنید. در این سایت مطالب مفید و مرتبط زیادی بارگذاری شده است که مطالعه آن‌ها برای کسانی با قصد مهاجرت می‌تواند بسیار مفید و راهگشا باشد.

همچنین از طریق همین سایت یا سایر راه‌های ارتباطی می‌توانید برای دریافت وقت از مشاورین ما اقدام فرمایید. با توجه به حساسیت پروسه اخذ ویزای انگلیس توصیه می‌کنیم در این مسیر خود را از راهنمایی‌های کارشناسان مهاجرت ما برخوردار کنید.

سخن پایانی

کسانی که می‌خواهند وارد کشور انگلیس شوند نیاز به داشتن ویزا دارند. قبل از آن لازم است تا با ارائه مدارک و درخواست خود از سفارت وقت مصاحبه بگیرند. چگونه وقت سفارت انگلیس بگیریم؟ این سؤالی است که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته و به آن پاسخ داده‌ایم. اگر این مورد سؤال شما هم هست، مطالعه این مقاله برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x